dilluns, 9 de desembre del 2013

L'EN DEMA

Ahir ens va tocar complir amb el deure de tot bon ciutadà, assistir a la manifestació per fer número, llàstima que no arribem al nombre idal "majoria absoluta" que pensen aquests separatistes.
Tots tenen l'obligació i el deure de celebrar el dia del paper higiènic, especialment els que guanyen més de sis mil euros al mes jo per aquest sou petó fins l'escut del Madriz els colors són els representatius de la festa ..... .
               Això és esport tot semblant amb la política és pura ficció.



                            
                                                      Saturday December 7

 Com cada dissabte que sortim, sortim el nostre és moure'ns per això vivim i això és el que compartim.
Al matí vam realitzar una volta en B.T.T. a ells els ple el dia però a mi em va sentar com a poc i decideixo fer una mica de tècniques d'espeleo i escalada a l'raco de cacac.


                  Aquest petit monticle de pedra calcària és un lloc ideal per practicar i passar una bona estona.
                         


                Aquestes dues fotos em feia molta il · lusió fer-les, mai tinc temps de parar-me penjat i fer-me un petit reportatge ....

Aqui us deixo la foto dels meus millors amics a l'hora de sortir, els que mai abandonen i els imprescindibles.



Recordar-vos que la fi de l'any s'aproxima i que com cada 31 hi ha sortida.
         ¿SORPRESA???


Arrivederci e fino alla prossima volta il più presto possibile.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada